Škoricová ovsená kaša s banánom a SUPERPROTEINOM

Škoricová kaša s banánom a superproteinom

Ovsené kaše sú snáď jednou z najlepších raňajkových volieb na každý deň. Nielenže sa dajú spraviť asi na milión spôsobov, ale predovšetkým vás vďaka ovseným vločkám na dlhú dobu zasýtia a dodajú potrebné množstvo energie.

Samotné ovsené vločky sú tiež veľmi dobrým zdrojom bielkovín, takže ak svoju ovsenú kašu obohatíte ešte o proteínový prášok Blendea SUPERPROTEIN, vzniknú raňajky bielkovinami doslova nabité.

Škoricová ovsená kaša s banánom a SUPERPROTEINOM

Ingrediencie na 1 porciu:

ovesná kaše recept

Všetky prísady sú bežné a vôbec nie sú drahé. Zabudnite na bagety a sušienky. Zdravé raňajky totiž vyzerajú presne takto.

 

Postup prípravy:

Ovsené vločky zmiešame s vodou alebo s rastlinným mliekom (pomer vločiek a tekutiny by mal byť asi 1:2) a privedieme k varu. Potom plameň stíšime, pridáme ľanové semienka, škoricu a agáve sirup, premiešame a necháme ešte chvíľu povariť.

Nakoniec pridáme jednu odmerku Blendea SUPERPROTEIN a naposledy zamiešame. Hotovú kašu presunieme na tanier alebo do misky a ozdobíme banánom, konopnými semienkami a ďalším ľubovoľným ovocím alebo orieškami. Dobrú chuť!

ovesná proteinová kaše

Niekto hovorí, že ovsené vločky sú “nudné”. Záleží ale iba na tom, ako a čím ich ochutíte. Možností sú tisíce.

 

Účinky použitých surovín:

Blendea SUPERPROTEIN

SUPERPROTEIN si môžete jednoducho objednať TU

Ochutnajte aj ďalšie recepty podľa Blendea blogu: 

Ohodnoťte článek

Pridajte komentár

XHTML: Môžete použiť tieto značky: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

NOVÝ PRODUKT

BLENDEA
SUPERPROTEIN

Zaobstarajte si kvalitný zdroj rastlinných bielkovín so superpotravinami.

Zistiť viac